Βιβλία

                                                                   



 Μαθήτρια  των πρώτων τάξεων του γυμνασίου επισκέφτηκα τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Δανείστηκα το βιβλίο του Μενέλαου Λουντέμη « ένα παιδί μετράει τα άστρα». Θυμάμαι η χαρά μου για να το διαβάσω ήταν απερίγραπτη. Η ανάγνωσή του μου άφησε ωραία συναισθήματα. Εικόνες τόσο από το βιβλίο όσο και από όλη τη διαδικασία κουβαλώ ως τώρα.

Επίσης και στο σπίτι που  μεγαλώσαμε είχαμε μια μικρή βιβλιοθήκη. Εκεί θα έβρισκες τα Άπαντα του Παπαδιαμάντη, βιβλία λογοτεχνίας και εγκυκλοπαίδειες. Από τα βιβλία λογοτεχνίας μου άρεζε πιο πολύ να διαβάζω  «το καλοκαίρι» που εξιστορούσε τις περιπέτειες δυο αδερφών στη Σύμη, στο χωριό του παππού τους. Άρωμα Ελλάδας, χρώματα φωτεινά και η καρδιά μου σκιρτούσε κάθε φορά που ξανοιγόμουν στη σελίδες του. Αυτή η διαδικασία να χάνομαι στις σελίδες του ξεκίνησε στο δημοτικό.

Αφήνω για το τέλος ένα άλλο αγαπημένο βιβλίο των παιδικών μου χρόνων. Αυτό δεν το διάβασα μόνη μου μιας και δεν ήξερα ακόμα να διαβάζω. Είναι ‘Ο Ρομπέν των δασών ‘ . Το άκουγα αφηγηματικά μαζί με τα αδέρφια μου από τον πατέρα μου. Υπέροχες αναμνήσεις.  

Σχόλια