Σ' αγαπώ γιατί είσαι ωραία!




Να 'μουν λέει και πάλι παιδί στη κορυφή ενός βουνού 

και ο "τόπος" ολάκερος να φάνταζε δικός μου!

Να έψελνα στις βουνοπλαγιές και ο ύμνος ολάκερος

 να αντιχούσε στου δάσους τη σιγαλιά!

Ένα πανηγύρι να ζούσα και πάλι όντως παιδί 

με μουσικούς τη φύση, γη και ουρανό!


 Αν ήμουν παιδί θα απέφευγα τις άσκοπες συναντήσεις και συζητήσεις με ανθρώπους που δε με βγάζουν πουθενά. Αν ήμουν παιδί θα διάβαζα περισσότερο καλά βιβλία , θα έπαιζα περισσότερο με φίλους που σέβονται το παιχνίδι .  Θα αγαπούσα περισσότερο τη ζωή και τις εκπλήξεις . Θα κρατούσα επαφή με εκείνους του φίλους στην άλλη άκρη της γης. Θα έδινα περισσότερα στις ειλικρινείς φιλίες. Αν ήμουν παιδί θα κρατούσα τη παιδικότητά μου μέχρι να βρώ τον άνθρωπό μου. Μεγάλωσα τώρα πια δόξα τω Θεώ και κρατώ αυτή τη γνώση για να τη μεταφέρω στο παιδί μου. Η ζωή είναι δώρο και γι αυτό πρέπει να δοξάζουμε τον Παντοδύναμο που μας το χάρισε. Μην σκίζεις άτσαλα το περιτύλιγμα . Κάντο με ευγνωμοσύνη και αγάπη γι αυτό το θησαυρό που κρύβει. Η οικογένεια είναι το παν σε ένα κόσμο που ολοένα βουλιάζει . Εκεί είναι ο Θησαυρός που σε περιμένει να τον βρεις. Μακρυά από τις σειρήνες που λένε το αντίθετο. Να, δες τον σε περιμένει! Με έναν ωραίο άνθρωπο! Με έναν άνθρωπο που θα σου σιγοτραγουδάει το σ αγαπώ γιατί είσαι ωραία! 
 

Σχόλια