Το δικό μου μολύβι

 

🩷
-Ε, Κοίτα το δικό μου μολύβι γράφει γρηγορότερα στο χαρτί από το δικό σου είπε ο ελέφαντας στο φίλο του τον κροκόδειλο.
-όχι δα το δικό μου γράφει γρηγορότερα απάντησε ο κροκόδειλος.
-Μη μιλάτε φώναξε ο κύριος σκαντζόχοιρος που δεν τον έπιανε το μάτι σου κι όμως οι γνώσεις του ήταν πολλές.

Τα μικρά ζωάκια του δάσους είχαν μόλις μπει στη τάξη .
Τα θρανία τους ήταν έτσι παρατεταγμένα ώστε να σχηματίζουν π "μια φιλική γωνιά" όπως την έλεγε η δασκάλα των δεξιοτήτων τους η κυρία κουκουβάγια.
Η κυρία κουκουβάγια ξεχώριζε απ όλους τους δασκάλους για τις σοφές συμβουλές της.
Ο κύριος σκαντζόχοιρος την αντιπαθούσε γιατί δεν άντεχε την υπεροχή του πνεύματός της . Θεωρούσε ότι υποκρινόταν.
Εκείνη δεν έμπαινε στο κόπο να αποδείξει ότι "δεν ήταν ελέφαντας" απλά ήταν ο εαυτό της .
Όταν έμπαινε στη τάξη έλεγε : Παιδιά μου να είστε "εσείς". Ο καθένα σας είναι ξεχωριστός. Μην προσπαθείτε να αλλάξετε τους άλλους να τους αγαπάτε γι αυτό που είναι.

Ένα μικρό κείμενο με αφορμή ένα μολύβι της κόρης μου που γράφει γρηγορότερα από τα άλλα...

Σχόλια